fbpx

porady

Jak podnieść stawkę bez straty klientów

I mamy to… Inflacja dała się odczuć dosłownie wszędzie i przez wszystkich. Realiów życia nie zmienimy, ale możemy możliwie najmniej „boleśnie” dla klientów zmienić nasze wynagrodzenie. Jak podnieść stawkę, żeby nie stracić klienta? I dlaczego w ogóle warto to robić? Pracujemy zdalnie i niektórym może się wydawać, że inflacja nas nie dotyczy. Nie jeździsz do […]

Newsletter — czy musisz go mieć?

Czy Wirtualnej Asystentce potrzebny jest newsletter? By to ustalić, trzeba zadać sobie kilka ważnych pytań; czy jesteś zapisana na jakikolwiek newsletter innej WA? Czy klienci zapisują się na newslettery Wirtualnych Asystentek? Ja nie, nie oznacza jednak, że nie jest to potrzebne. Wartościowe treści Pracując jako Wirtualna Asystentka, nie zapisywałam się do newsletterów innych WA, ponieważ […]

Kiedy jest dobry moment na rozwój osobisty?

Co jest tak fantastycznego w pracy Wirtualnej Asystentki, że zdecydowałam się na to, by zostać Mentorem i każdego dnia wspierać uzdolnione i wspaniałe kobiety poprzez kursy dla wirtualnej asystentki? Możliwości, satysfakcja i rozwój osobisty. Oczywiście możesz powiedzieć, że każda praca daje te trzy rzeczy, ale czy faktycznie? Czy zawsze tak jest, że czerpiemy z pracy […]

Toksyczny klient — czy istnieje naprawdę, jak sobie z nim radzić?

Niektórym może to wydawać się żartem, inni natomiast pokiwają potakująco głową słysząc hasło “toksyczny klient”. Temat niestety istnieje naprawdę. Nie tylko w branży WA, ale jest też całkiem sporo artykułów i publikacji poruszających ten problem. Pytanie jednak…  Czy toksyczny klient istnieje? Nie jestem zwolennikiem tego określenia. Dlaczego? Uważam, że toksyczne są i mogą być relacje. […]

Urlop w pracy Wirtualnej Asystentki

Urlop… Czekamy na niego cały rok. Najczęściej planujemy go na okres letni, choć oczywiście są zwolennicy zimowych szaleństw. Planujemy go z odpowiednim wyprzedzeniem. Mamy przecież klientów i pracę dla nich musimy uwzględnić w swoich planach. 

Obsługa klienta w e-commerce

Podstawą każdej sprzedaży jest komunikacja. Bez względu na jej formę, decyduje ona o pierwszym wrażeniu klienta. To, w jaki sposób przedsiębiorca się prezentuje, jakie wartości przedstawia, rzutuje na ruch w sklepie.

Inspiracja, czy może już plagiat?

Plagiat i inspiracja – czasem dwa pozornie różne tematy wydają się wręcz odległe. A jednak. Bardzo często pomiędzy dwiema skrajnymi rzeczami jest niesamowicie cienka granica. Jednocześnie musimy pamiętać o tym, że życie nie jest czarno-białe i takie sprawy również. Jakie to tematy?

Czego muszę się nauczyć, by wysyłać skuteczne kampanie?

Czy Twoje kampanie są skuteczne? Zastanawiałeś się nad tym? Czy Twoje newslettery trafiają do wszystkich zapisanych odbiorców, czy otwierają i czytają te maile? I czym właściwie są skuteczne kampanie? O znaczeniu newslettera w biznesie, pisałam już wcześniej TUTAJ, dzisiaj poruszę ten temat od strony… technicznej.

Brak weny. Jak sobie z tym poradzić?

Brak weny to coś, o czym słyszy się dookoła, ale dopóki nie doświadczysz go na własnej skórze, może wydawać się wręcz banalny. Gdy robimy to, co kochamy, uwielbiamy swoją pracę, najczęściej towarzyszy nam zapał, entuzjazm. Jednak jak bardzo byśmy się nie starały, każdego czasem dopada brak weny. I to nie tylko do zadań kreatywnych. W […]

Przewiń do góry