fbpx

#18 Jak wyznaczać granice we współpracy

Początek współpracy…Ustalamy jej warunki, zakres zadań, wynagrodzenie. Czy jednak pamiętasz o ustaleniu granic? To te małe szczegóły, które są jednak niezmiernie ważne. Czego dowiesz się w tym odcinku? Kiedy określić granice współpracy? Co, jeśli nie określimy tych granic? Dlaczego ważna jest asertywność? Posłuchaj całej serii na SPOTIFY: TUTAJ lub zapoznaj się na blogu. Chcesz zostać Wirtualną Asystentką?Może już nią jesteś, ale chciałabyś popracować nad ofertą i marką? […]

#17 Kiedy liczyć czas pracy?

Liczenie czasu pracy… Choć w pierwszej chwili może wydać się oczywiste, to kiedy liczymy czas pracy, a kiedy nie, jak się okazuje, nie do końca tak jest. Czego dowiesz się w tym odcinku? Kiedy i w jakich sytuacjach włączać licznik czasu pracy? Kiedy natomiast go nie włączać? Czy czas pracy należy liczyć “zawsze i wszędzie”? Posłuchaj całej serii na SPOTIFY: TUTAJ lub zapoznaj się na blogu. Chcesz zostać Wirtualną Asystentką?Może […]

#15 Czy moje social media to tylko moja sprawa?

W tym odcinku postanowiłam powiedzieć trochę o mediach społecznościowych. Jakie i czy w ogóle social media są potrzebne Wirtualnej Asystentce? Tak, są wręcz niezbędne. Kluczowe pytanie to, jakie kanały wybierzesz i w jaki sposób będziesz się w nich komunikować.

# 14 Czy Wirtualnej Asystentce potrzebny jest newsletter?

Pytanie, które pada dość często, a mianowicie, czy Wirtualnej Asystentce potrzebny jest newsletter? Zawsze powtarzam, że newsletter jest bardzo dobrym środkiem do komunikacji z klientami, odbiorcami. Prowadzisz bloga? Jeśli tak, to z pewnością zastanawiasz się, czy prowadzić newsletter.

#12 Kurs dla Wirtualnej Asystentki – czy jest niezbędny?

Rynek oferuje nam mnóstwo możliwości – płatnych kursów oraz bezpłatnych materiałów z zakresu wirtualnej asysty. Czy samodzielne zapoznanie się ze specyfiką rynku będzie wystarczające do podjęcia pracy w zawodzie? Jeśli nie, to jaki kurs dla wirtualnej asystentki jest najlepszy? I czy w ogóle taki istnieje?

#9 Gdzie jest granica inspiracji?

Pracując nad własną marką osobistą, ale i nad markami naszych klientów, produkujemy content w postaci treści, grafik lub innych materiałów. Jak być oryginalnym? Gdzie jest granica inspiracji?

Przewiń na górę