fbpx

Obsługa klienta w e-commerce

Podstawą każdej sprzedaży jest komunikacja. Bez względu na jej formę, decyduje ona o pierwszym wrażeniu klienta. To, w jaki sposób przedsiębiorca się prezentuje, jakie wartości przedstawia, rzutuje na ruch w sklepie.

#18 Jak wyznaczać granice we współpracy

Początek współpracy…Ustalamy jej warunki, zakres zadań, wynagrodzenie. Czy jednak pamiętasz o ustaleniu granic? To te małe szczegóły, które są jednak niezmiernie ważne. Czego dowiesz się w tym odcinku? Kiedy określić granice współpracy? Co, jeśli nie określimy tych granic? Dlaczego ważna jest asertywność? Posłuchaj całej serii na SPOTIFY: TUTAJ lub zapoznaj się na blogu. Chcesz zostać […]

Inspiracja, czy może już plagiat?

Plagiat i inspiracja – czasem dwa pozornie różne tematy wydają się wręcz odległe. A jednak. Bardzo często pomiędzy dwiema skrajnymi rzeczami jest niesamowicie cienka granica. Jednocześnie musimy pamiętać o tym, że życie nie jest czarno-białe i takie sprawy również. Jakie to tematy?

#17 Kiedy liczyć czas pracy?

Liczenie czasu pracy… Choć w pierwszej chwili może wydać się oczywiste, to kiedy liczymy czas pracy, a kiedy nie, jak się okazuje, nie do końca tak jest. Czego dowiesz się w tym odcinku? Kiedy i w jakich sytuacjach włączać licznik czasu pracy? Kiedy natomiast go nie włączać? Czy czas pracy należy liczyć “zawsze i wszędzie”? […]

Czego muszę się nauczyć, by wysyłać skuteczne kampanie?

Czy Twoje kampanie są skuteczne? Zastanawiałeś się nad tym? Czy Twoje newslettery trafiają do wszystkich zapisanych odbiorców, czy otwierają i czytają te maile? I czym właściwie są skuteczne kampanie? O znaczeniu newslettera w biznesie, pisałam już wcześniej TUTAJ, dzisiaj poruszę ten temat od strony… technicznej.

Brak weny. Jak sobie z tym poradzić?

Brak weny to coś, o czym słyszy się dookoła, ale dopóki nie doświadczysz go na własnej skórze, może wydawać się wręcz banalny. Gdy robimy to, co kochamy, uwielbiamy swoją pracę, najczęściej towarzyszy nam zapał, entuzjazm. Jednak jak bardzo byśmy się nie starały, każdego czasem dopada brak weny. I to nie tylko do zadań kreatywnych. W […]

#15 Czy moje social media to tylko moja sprawa?

W tym odcinku postanowiłam powiedzieć trochę o mediach społecznościowych. Jakie i czy w ogóle social media są potrzebne Wirtualnej Asystentce? Tak, są wręcz niezbędne. Kluczowe pytanie to, jakie kanały wybierzesz i w jaki sposób będziesz się w nich komunikować.

Work-life balance – czyli rola mamy i kobiety biznesu

Równowaga… Staramy się odnaleźć ją na każdym kroku i w każdej dziedzinie życia. Czy to jest możliwe? Moja ulubiona odpowiedź na takie pytania: „to zależy”. Zależy od naszej motywacji, postanowień, wartości i tego, co dla nas ważne. Work-life balance jest po prostu dobre, ale też trudne, szczególnie gdy musimy połączyć rolę matki i „bizneswoman”.

# 14 Czy Wirtualnej Asystentce potrzebny jest newsletter?

Pytanie, które pada dość często, a mianowicie, czy Wirtualnej Asystentce potrzebny jest newsletter? Zawsze powtarzam, że newsletter jest bardzo dobrym środkiem do komunikacji z klientami, odbiorcami. Prowadzisz bloga? Jeśli tak, to z pewnością zastanawiasz się, czy prowadzić newsletter.

Przewiń do góry